fredag 14 november 2008

Tiden går fort

Tiden går fort när man har roligt. Upptäckte till min förfäran att det var riktig längesedan den här bloggen blev uppdaterad. Jämför det med alla dessa tusentals (är osäker på hur många nollor jag ska lägga på) bloggar som uppdateras många gånger varje dag. Jag vet inte om det säger mer om mig än om dem eller tvärtom, att min blogg inte blir lika frekvent uppdaterat.

Jag lever inte för min blogg, nej. Det finns vissa, inga namn nämnda, som säger att allt det de gör - gör de för bloggen. Det är visst det viktiga i att leva, att kunna visa upp allt man gör för omvärlden och sedan bli bedömd utifrån det. Så hoppas jag att jag aldrig kommer att tycka. Naturligtvis är det roligt om andra människor intresserar sig för en, men inte riktigt i den utsträckningen....

Inga kommentarer: